Чому пристрої Xiaomi коштують так дешево?

  • 29.05.2015
  • 441

Днями пройшла конференція Re/code, на якій виступив віце-президент Xiaomi Хьюго Барра з пізнавальною промовою. Бразилець поділився з журналістами секретом цінової політики компанії і пояснив на пальцях, чому продукція Xiaomi має такі конкурентні ціни.

Хьюго Барра почав свою промову з розповіді про те, як «піднімалася» Xiaomi. Хитра стратегія розвитку припускала низькомаржинальні продажі пристроїв, а окупність повинна була прийти до компанії за рахунок обсягів поставок. Звичайно в компанії не морочилися на рахунок офлайн маркетингу, а також побудови мережі з офланй магазинів. Xiaomi - це чистісінька Інтерент-компанія.

На ділі це означає, що Xiaomi виробляє якісний продукт, але заробляє на ньому набагато менше, ніж наприклад Apple, Samsung або Huawei. Однак поширення чуток про якісні та бюджетні рішення, швидко приводять до компанії нових клієнтів. За рахунок цієї фішки збільшуються продажі і прибуток корпорації.

Також, Хьюго розкрив, ще один важливий секрет про Xiaomi: на чому ще заробляє компанія - це на здешевленних електронних комплектуючих.

Як це працює - дуже просто. У компанії дуже багато постачальників з якими вони перебувають у «теплих» відносинах. Наприклад Qualcomm:

Для виробництва смартфонів укладаються контракти з постачальниками: Qualcomm, Samsung, Leadcore, JDI, Sony та іншими. При цьому Xiaomi НЕ накручує багато на готовому виробі. З часом компонент, наприклад процесор починає «застарівати» і дешевшати. Після певного часу компанія вже купує процесор за умовні не $ 32, а за $ 20, в той час коли підсумкова ціна пристрою не змінюється.

На цей момент чистий прибуток збільшується. Виходить, що Xiaomi закладають ціну своїx пристроїв на перспективу - якщо на початку компанія не отримує свій прибуток, то з часом це окупається. Геніальна схема.

Однак, Хьюго Барра також повідомив, що компанія намагається не перегинати палицю і лояльно ставитися до своїх клієнтів. Xiaomi часто знижують ціни на смартфони, коли їх життєвий цикл добігає кінця.

Відмінний приклад Mi4 - ціну якого Xiaomi знижували вже два рази для Китаю. Ще віце-президент сказав, що компанія робить зниження цін для того, щоб «залишатися агресивним» (мається на увазі цінова політика в порівнянні з конкурентами).

Последние видео

Портативний фумігатор Qinghe Mosquito Repeller

24.06.2019

Смарт-годинник Amazfit SmartWatch 2

21.06.2019

Стерилізатор DunHome Sterilization Box

20.06.2019

Mi 9T - Інноваційна Селфі Камера

19.06.2019

Електробритва Enchen BlackStone 3D Electric Shaver

18.06.2019

Бездротові навушники 1MORE Stylish

14.06.2019

Kingsmith K15 - Компактна Бігова Доріжка

13.06.2019

Redmi презентувала ноутбук RedmiBook 14

12.06.2019

Mi Band 4 - Презентовано Офіційно

11.06.2019

Розумний вентилятор SmartMi Fan 2/2S

10.06.2019